ARBETSINTERVJU

Fick på väldigt kort varsel i förrgår ett samtal om ett jobb som jag sökt, fast lite
annorlunda. Det va på samma arbetsplats men istället för Copywriter som jag
slängde iväg en ansökan om så var det nu helt inriktat på Print vilket bara
gjorde mig glad för det är ju min hemmaplan. Så jag var på en intervju igår
för tjänsten och jag fick bra vibbar och tycker att det känns lovande.
Nu är det bara att hoppas på att det ger utdelning. Jag har kanske inte världens
största meritförteckning men det hindrar mig inte från att göra ett bra jobb.
Jag är trots allt nöjd med vad jag åstadkommit på min korta tid inom detta område.
Hoppas arbetsgivare kan se det så med!

/Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0