RED SKY

Det blev en veckas paus från bloggen nu märkte jag men man har haft lite att göra.
Har åkt hem till gamla hederliga Hälsingland och mitt barndomshem för att fira jul
med släkten samt umgås med mina vänner som jag inte träffat på länge.

trevlig har hemvistelsen verkligen varit. Sena nätter med film och Rockband
har man hunnit med, även en jävligt trevlig glöggkväll.
Fast mer kommer nog det absolut bli med.
(har även hunnit med att ta svininfluensasprutan och klippa mig inför jul och blev
riktigt nöjd)


Under den senaste veckan har det även börjat hända lite saker inom jobbfronten.
Har fått lite erbjudanden och annat så det känns verkligen skönt att det börjat
släppa. Så nu kommer jag iaf kunna inleda år 2010 med något att göra vilket
är underbart, men jag antar att alla nedgångar är viktiga med i livet.

En annan jävligt rolig sak som är inplanerat är att jag, Isa och en kompis jag träffade
på Hultsfredsfestivalen ska åka till London i Januari och kolla på Thrice, Brand New
och Glassjaw på Wembley vilket kommer bli helt jävla övergrymt!
Att få se Thrice är verkligen en dröm som blir uppfylld, mitt absoluta favoritband i
alla kategorier.

Nog om det. Det blir mer uppdateringar snart.

-PLAYLIST-
Dustin Kensrue - This Good Night Is Still Everywhere
Brand New- Daisy
Thrice - Beggars

/Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0