SUBTLE BODY

Äntligen börjar man känna sig lite friskare tillslut! Har till och med kunna börja gå till
gymmet återigen för att göra bort sig bland anabolapumpade machomän men även
kunna glänsa bland alla 60-åriga tanter.

Jag var som sagt på en arbetsintervju förra veckan angående annonsproducents-
jobbet som kändes rätt bra faktiskt. Trots en aning nervositet så känner jag att jag
gjorde bra ifrån mig och hoppas att jag ska få praktiken där så man får börja producera
och skapa lite grann!

Men tills dess ska jag leva mitt slöa ostruktuerade liv bland tv-spel, chips, musik, film
och fri kreativitet.

Nu är det mer eller mindre juletider och jag har faktiskt varit ute i riktigt god tid när det
gäller julklappar. Jag är faktiskt klar med allt jag ska ge och har börjat slå in det.
Jag har en hatkärlek gällande inslagning av julklappar. Jag har sjukt stor press på mig
själv att få de lika snygga som man kan få de på affärer. Men jag klarar aldrig det utan
det blir alltid lite knöligt och skevt. Men julen är ju trots allt mer charmig än snygg.


-PLAYLIST-
Frodus - And We Washed Our Weapons In the Sea
Minus The Bear - Planet Of Ice
These Arms Are Snakes - Oxeneers Or The Lion Sleeps When Its Antelope Go Home

-GAMELIST-
Halo 3 : ODST
Gears Of War (Har fastnat för första GOW´s livedel återigen, det är sjukt bra)
Dead Space (Inne på sista barnan nu och det är mindfuck, spel kan fan göra en galen)

/Linus

Kommentarer
Postat av: axling

Men man tackar du :)

Funkar kameran din bra?

2009-12-08 @ 08:32:47
URL: http://axling.blogg.se/
Postat av: Cricke

Julklappspapparet ska ju ändå slitas av, orka få det snyggt :P

2009-12-08 @ 09:55:51
URL: http://cerling.wordpress.com
Postat av: Linus

Axling: Varsågod!

Ja den funkar prima faktiskt! Den täcker iaf alla behov jag har och ställer på den! Så jag är supernöjd!



Cricke: Iofs, det är sant! ;) Har man för snyggt, då sitter alla där och säger "näää jag vill inte förstöra det"

2009-12-08 @ 10:41:25
URL: http://brandnewlion.blogg.se/
Postat av: Carolina - Olina

Linus, du känner pressen att få de lika snygga som mina ;)



och Cricke; DET SPELAR ROLL!

2009-12-08 @ 17:38:14
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0