THE BEATLES

Har kommit in i en riktig The Beatles-tid nu igen. Jag skäms faktiskt lite över att jag
aldrig riktigt innan förstått deras storhet. Det finns en helt unik tidlöshet hos dem som
är riktigt sällsynt (Kanske inte riktigt deras första låtar som är som vilket 60-tals band
som helst
).
Hur som helst, jag köpte The Beatles Rockband till min Xbox förra året och det var då
jag verkligen fastnade. Kanske var det lättare att förstå The Beatles när man tänker
på songstrukturerna i låtarna på riktigt. Då såg jag verkligen hur genialt allt är.

Introfilmen till spelet kan vara det snyggaste som gjorts någonsin i animerad film-väg.
Det är så inspirerande och stilen är så sjukt snygg.
Det va faktiskt denna film som fick mig att köpa spelet rakt av. Då har de lyckats
väldigt väl!



och outrot är lika underbart med



/Linus

Kommentarer
Postat av: Cricke

Älskar när de går över i drog-eran. Helt sjukt mysigt :D

2010-02-13 @ 10:10:23
URL: http://cerling.wordpress.com
Postat av: Tomas Eriksson

Wow! Helt outstanding!! Vill också ha nu!

2010-02-15 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0